Bu Blogda Aradığın :)

11 Kasım 2012 Pazar

Bu haftaki alisverislerimden kesitler :)

Gün gectikce heyecanim artıyor... Hollandaya gitmeme az kaldi bugun yarin iphone 5 i alip siparisimi vericez ben gidene kadar oraya varsın beni bekledin diye :):):)

Orada yapacagim alisverisleri dusunuyorummm :) elf'in urunleri orada ne kadar uygunmus internet sitesini karistirinca gordum internet sitelerinde 20 tl olan urunler 1 euro ya abartmiyorum 1 euro :):):) 100 euro luk harcama planliyorum...

Neyse gel gelelim simdilik turkiyedeyim neler almisim :):):)



Bugun Gratis'e oylesine giriverdim the balm'in balm shelter'ini merak ediyordum aldimm :) guzel gorunuyor ama birde yuzde denemek lazim...


Maybelline'nin tattoo goz eyelinerlatinin da iyi oldugu yonunde yorumlar okumustum denemek icin 1 tane aldim bir urun bu kadar kalici olur o derece yani kolumda deneme yaptim... Kurudu cikmiyor o derece yani... Harika tahviye ederim cidden



Amazing shine markasini da denemek icin oje omrunu uzaticisini aldim kaliteli duruyor oje surup test edecegim ilk firsatta

Birde pamuk diyip gecmeyin ama Benti markasini ilk defa duydum ama cok farkliymis 3-4 TL ye aldim ama pamugun dokusu harika tavsiye ediyorummm



Birde simdiden bir bavul kiliti aliyim dedim epey gerekiyor yurtdisi seyahatlarinde napimmm :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder